NDC ⁄ Novosti ⁄ Održana međunarodna konferencija “Integrirano i interkulturalno obrazovanje u Europi”
Održana međunarodna konferencija “Integrirano i interkulturalno obrazovanje u Europi” 02.03.2015.
28. veljače i 1.ožujka 2015. u Hotelu Lav u Vukovaru održana je međunarodnu konferencija “Integrirano i interkulturalno obrazovanje u Europi“ namijenjena nastavnicima osnovnih i srednjih škola, ravnateljima, pedagozima i drugim stručnim suradnicima, predstavnicima organizacija civilnog društva te predstavnicima državnih institucija koji se bave odgojem i obrazovanjem djece i mladih.
Osnovni cilj konferencije bio je otvaranje dijaloga o interkulturalnom obrazovanju danas kao i izazovima i pozitivnim praksama u provedbi istog.
Ispred Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta konferenciju je otvorio Pomoćnik ministra gospodin Staša Skenžić.
Prisutnima su se potom obratile Zamjenica gradonačelnika Grada Vukovara gospođa Marija Budimir te Ivana Milas, Predsjednica Nansen dijalog centra.
Tijekom konferencije govorili su gosti predavači iz Velike Britanije, Makedonije, Njemačke, Norveške, Turske, Izraela, Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske.
Konferencija je organizirana u okviru projekta “Interkulturalno obrazovanje za integrirane zajednice” koji Nansen dijalog centar provodi u partnerstvu s Pučkim otvorenim učilištem Korak po Korak iz Zagreba i u suradnji s Učiteljskim fakultetom, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku.
Projekt je financiran sredstvima Europske unije i Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske.
Stručnjaci upozoravaju na prepreke i izazove s kojima su suočeni osnovnoškolci, posebice učenici u nepovoljnom položaju
Iako je osnovnoškolsko obrazovanje obvezno i besplatno za svu djecu, nova analiza...
U studenom 2019. započela je provedba projekta pod nazivom CLIO – “Izazov borbe protiv negativnih ideologija i razvoj građanskih kompetencija – Dobre ideje za nastavnike strukovnih škola”.
Projekt...
U sklopu projekta „SPONA“ pripremamo se za provedbu intervjua u zajednici. Istražit ćemo percepciju mladih i stručnjaka iz obrazovanja o potrebama mladih u razdoblju nakon kriznih situacija s posebnim...